reklama

Záhada abstraktnej maľby

Mám už dlhšiu dobu podozrenie, že autori zneužívajú takzvanú abstraktnú maľbu, ako výhovorku na výtvory, ktoré nemajú obsah, ani logiku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Nedávno som bol na výstave, kde ma zaujal jeden obraz. A aby som nebol priveľmi zaujatý, poprosil som obsluhujúcu mladú čašníčku, aby mi naň povedala svoj názor. Autora nemá zmysel uvádzať, ale ukázalo sa, že ona lepšie než ja (a to chodím na vernisáže roky a viacerých umelcov poznám osobne) odhadla nie síce názov, ale aspoň tému tejto abstrakcie.

 Tak schválne, či to niekto odhalí tiež. Nech sa páči...

 P.S. Večer vám riešenie tejto hádanky, samozrejme, prezradím.

Abstrakcia 1
Abstrakcia 1 (zdroj: G.M.)

 Rozlúštenie záhady:

 Autor: Anonymný kolektív.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Motív/téma/názov: Rozliate víno.

 Materiál: Obrus na ktorom stáli poháre s červeným a bielym vínom.

 P.S. Na tento výtvor na naozaj upozornila mladá čašníčka so zmyslom pre abstraktné umenie, alebo humor :)

Gustáv Murín

Gustáv Murín

Bloger 
  • Počet článkov:  328
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Vraciam sa na tento blog a verím, že tak opäť stretnem starých dobrých známych a aj nových čitateľov. Aj keď tento blog je všemožne aj nemožne filtrovaný, takže ho určite nenájdete vo Výbere :( Zoznam autorových rubrík:  KrimiMédiáCivilizáciaBratislavaDlhovekosťCestyRádioaktívni - doplňujúce textPolitikaJazykové hlavolamyRovnoprávnosťParadigmy zdraviaNezaradenéPartnerské vzťahy a rodinaKultúraČo sa deje

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu