reklama

Ženy v útoku?

Svet sa mení, ale niekedy nás to naozaj zaskočí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Člnkovanie po novom!
Člnkovanie po novom! 

Nedávno som bol na spisovateľskej PEN konferencii v slovinskom Blede. Je to až neskutočne romantické miesto. Samozrejme, že som v prestávkach konferencie fotil, ale to, čo mi vbehlo do hľadáčku foťáku ma naozaj ohromilo.

Dnes sa už romantické člnkovanie nepestuje a tak ma zaujalo, že na jazere Bled (celkom logicky) s takouto romantickou reminiscenciou na staré dobré časy počítajú: prenajímajú loďky, aby muž vesloval a ona sa slnila na prove a aj inak vystavovať svoju krásu. No ale s modernou alternatívou určite nepočítali! Tú som si pre istotu odfotil, lebo som neveril vlastným očiam - ONA vesluje, ON sa vezie a ešte si to filmuje!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom to končí už skutočnou perlou, ktorú som odfotil pre zmenu na chodníku parku na bývalom Gottwaldovom námestí oproti STÚ.

Čo poviete na takéto premeny stratégie lásky a kotrmelce emancipácie?

Nápis na chodníku
Nápis na chodníku 
Gustáv Murín

Gustáv Murín

Bloger 
  • Počet článkov:  328
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Vraciam sa na tento blog a verím, že tak opäť stretnem starých dobrých známych a aj nových čitateľov. Aj keď tento blog je všemožne aj nemožne filtrovaný, takže ho určite nenájdete vo Výbere :( Zoznam autorových rubrík:  KrimiMédiáCivilizáciaBratislavaDlhovekosťCestyRádioaktívni - doplňujúce textPolitikaJazykové hlavolamyRovnoprávnosťParadigmy zdraviaNezaradenéPartnerské vzťahy a rodinaKultúraČo sa deje

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu