reklama

Môj mobil ma nechápe!

Pri prvom mobile som mal dojem, že budeme spolu naveky. A vydržal nejakých šesť-sedem rokov. Hanebne som ho ale opustil kvôli mladšej (verzii). A samozrejme, že sa mi to vypomstilo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ten prvý bol malý, skladný a funkčný. Asi ho vyrobili ešte neandertálci. Jednoduchý na používanie. A čím som mal "lepšie" (a už mám asi štvrtý alebo piaty?), tým to je s tým používaním horšie. Predposledný sa raz za čas rozhodol, že ukončí predčasne môj telefonát. A pri dôležitých volaniach vás z toho mohol šľak trafiť. Štyri krát bol na reklamácii, prvú odmietli, ďalšie dve uznali a pri štvrtej ma mladý zamestnanec mobilného operátora ubezpečoval, že už sme pri vytúženom cieli - ale opäť chybu nepriznali a tak mi došla trpezlivosť a prešiel som od "pomaranča" ku "kyslíku". Tam zase skolabovala SIM-ka, ale to sa ľahko napravilo. A tento?! To je čistý magor!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Už len naučiť sa ho obsluhovať chce novú maturitu. Nevedel som napríklad preniknúť do telefónneho zoznamu a pridať tam nové číslo. Jednoducho sa mu nechcelo fungovať. Bojoval som s ním snáď mesiac, kým sme sa ako tak dohodli na pravidlách spolunažívania. A odvtedy so mnou cvičí horšie, než náladová milenka.

 Keď idem sám po ulici a naraz na mňa začne niekto hovoriť, viem, že môj mobil-debil jednoducho zdvihol, hoci mi ani len nedal vedieť, či niekto volá. Alebo (hoci je zablokovaný heslom) zavolá niekomu sám!

 Inokedy sa rozhodne, že si niečo odfotí a výsledkom sú, samozrejme, samé nezmysly.

 Včera sa rozhodol, že môjmu známemu pošle niekoľko SMS-iek. Tu je príklad: "rozkladá; kolo vy POKLOPx za Kôl kolo MI z"k;k;k..." Ako môže zablokovaná klávesnica na heslo dôjsť k takýmto výkonom, nechápem. Celý sa tým úletom rozpálil a poslal takýchto nezmyslov asi šesť. Pred časom poslal podobnú SMS-ku redaktorke a podarilo sa mu tam vpašovať znak eura, takže to vyzeralo, že jej oznamujem nejakú finančnú správu. Skrátka, kretén, ktorého neviem ustrážiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 No a vrcholné číslo je, keď sa sám vypne (o čo sa pokúša za deň niekoľko krát) tak, že musím použiť PIN kód. Ale keď sa mi to stane mimo domu, som nahratý. Samozrejme, už som si ho poznamenal, ale otravuje to nesmierne a hlavne vystavuje človeka stálym skúškam trpezlivosti.

 Neodvažujem sa s ním ísť reklamovať, lebo už som spomínal neuveriteľnú neochotu zodpovedných reklamáciu aj uznať. Ale bez neho som zasa ako bez ruky. To sa človek skôr zaobíde bez milenky, než bez mobilu. Veď je naň naviazaných toľko aktivít (napríklad aj plánovač, kalendár, budík...), že moderný človek je bez mobilu čistý invalid.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Tak ako ďalej?

Gustáv Murín

Gustáv Murín

Bloger 
  • Počet článkov:  328
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Vraciam sa na tento blog a verím, že tak opäť stretnem starých dobrých známych a aj nových čitateľov. Aj keď tento blog je všemožne aj nemožne filtrovaný, takže ho určite nenájdete vo Výbere :( Zoznam autorových rubrík:  KrimiMédiáCivilizáciaBratislavaDlhovekosťCestyRádioaktívni - doplňujúce textPolitikaJazykové hlavolamyRovnoprávnosťParadigmy zdraviaNezaradenéPartnerské vzťahy a rodinaKultúraČo sa deje

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu