reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gustáv Murín

Gustáv Murín

Bloger 
  • Počet článkov:  328
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Vraciam sa na tento blog a verím, že tak opäť stretnem starých dobrých známych a aj nových čitateľov. Aj keď tento blog je všemožne aj nemožne filtrovaný, takže ho určite nenájdete vo Výbere :( Zoznam autorových rubrík:  KrimiMédiáCivilizáciaBratislavaDlhovekosťCestyRádioaktívni - doplňujúce textPolitikaJazykové hlavolamyRovnoprávnosťParadigmy zdraviaNezaradenéPartnerské vzťahy a rodinaKultúraČo sa deje

reklama

Civilizácia

Laboratórium - užitočnosť rádioaktívneho žiarenia

Gustáv Murín

Laboratórium - užitočnosť rádioaktívneho žiarenia

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá už roky vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie z popularizácie vedy

  • 17. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 173x
  • 1
Laboratórium – ako funguje PRÍRODA

Gustáv Murín

Laboratórium – ako funguje PRÍRODA

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 10. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Laboratórium – Dedičné choroby, nová éra prevencie a liečby

Gustáv Murín

Laboratórium – Dedičné choroby, nová éra prevencie a liečby

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 12. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
LABORATÓRIUM – globálne oteplenie a smrtonosné kravské prdy!

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM – globálne oteplenie a smrtonosné kravské prdy!

Na môj predošlý blog sa rozvinula celkom zaujímavá debata. A keďže v nej nie je veľa priestoru na argumenty, vracia sa k tejto téme príkladom, ktorý snáď otvorí oči tým, čo slepo veria, „vedeckým tvrdeniam“, že...

  • 7. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 282x
  • 10
LABORATÓRIUM – Globálne oteplenie je podvod

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM – Globálne oteplenie je podvod

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 5. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
LABORATÓRIUM - veda vyvracia feministické kampane o obťažovaní "automaticky vinnými mužmi"

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM - veda vyvracia feministické kampane o obťažovaní "automaticky vinnými mužmi"

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 23. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
LABORATÓRIUM - hudba génov

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM - hudba génov

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 16. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 218x
  • 0
LABORATÓRIUM - šanca liečiť rakovinu

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM - šanca liečiť rakovinu

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 14. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Laboratórium – peľové alergie

Gustáv Murín

Laboratórium – peľové alergie

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 9. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
LABORATÓRIUM - čo je BIO?!

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM - čo je BIO?!

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 7. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
LABORATÓRIUM - smrtonosný pitný režim

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM - smrtonosný pitný režim

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 2. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
LABORATÓRIUM – Bláznivé ľudské klony

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM – Bláznivé ľudské klony

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 31. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
LABORATÓRIUM – Choroby na úteku

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM – Choroby na úteku

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 26. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
LABORATÓRIUM č. 1 – Chcete dlho žiť? Jedzte a pite do sýtosti, ale ako Japonci!

Gustáv Murín

LABORATÓRIUM č. 1 – Chcete dlho žiť? Jedzte a pite do sýtosti, ale ako Japonci!

Keďže dlhodobo mapujem našu aj svetovú vedu v rubrike Laboratórium, ktorá vychádza v literárnom mesačníku Slovenské pohľady (na literatúru, umenie a vedu), rád by som vám predstavil to najzaujímavejšie.

  • 24. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Môj mobil ma nechápe!

Gustáv Murín

Môj mobil ma nechápe!

Pri prvom mobile som mal dojem, že budeme spolu naveky. A vydržal nejakých šesť-sedem rokov. Hanebne som ho ale opustil kvôli mladšej (verzii). A samozrejme, že sa mi to vypomstilo...

  • 18. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 4
reklama
Pozoruhodne veselí bezdomovci

Gustáv Murín

Pozoruhodne veselí bezdomovci

Byť bez domova je samo o sebe zlé. Ale žiť mimo domova v zime musí byť obzvlášť kruté. Hoci v Bratislave zimy bývajú mierne, aj tak to iste nikomu nikto nepraje. A predsa, aj v krutých životných podmienkach sa blysne úsmev...

  • 25. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 371x
  • 1
Pišťanek večne živý?

Gustáv Murín

Pišťanek večne živý?

Narazil som na to náhodou a neviem, čo s tým. Naši priatelia žijú na sociálnych sieťach, aj keď už nie sú fyzicky medzi nami...

  • 14. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Utečenci - fraška za pol milióna eur pokračuje?

Gustáv Murín

Utečenci - fraška za pol milióna eur pokračuje?

Neznámi ľudia zo schránkovej mimovládky bez predošlej praxe a akýchkoľvek merateľných výsledkov dostali zčista-jasna pol milióna eur, z ktorých väčšinu zázračne rozdali už za pár dní. Najväčším tromfom mal byť prof. Krčméry...

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Konšpiračná teória potvrdená!

Gustáv Murín

Konšpiračná teória potvrdená!

Vždy som tvrdil, že skutočnými autormi konšpiračných teórií sú tajné služby a vlády, ktoré majú čo tajiť svojim občanom.

  • 15. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Utečenci – Češi to vyriešili!

Gustáv Murín

Utečenci – Češi to vyriešili!

Češi našli riešenie. Poslali ich armádu na ochranu maďarských hraníc. No, vlastne, dvadsaťpäť vojakov.

  • 13. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu